ivanllera.es

sábado, 3 de marzo de 2012

'La quintana de Pola': ye de reconocer

'La quintana de Pola': ye de reconocer
Enseñar a los asturianos a facer un güertu. Ye l'oxetivu col que va dos selmanes entamó 'La quintana de Pola', el nuevu espaciu na mañana de la TPA. Y parez que ta siendo tou un ésitu. Estrenóse col 14,6% de cuota de pantalla. Dende esi momentu, acumula un 8,8% de share, dos puntos per delantre de la media de la cadena, qu'en febreru foi del 6,8%.

"Ye una afición, porque si queremos facelo too nun día, entós nun volvemos", diz José Álvarez 'Pola' insistentamente nel programa. En cada entrega, fai un trabayu diferente: semar arbeyos, construir una compostadora... Nun ta solu. El so collaciu Laude viaxa pa mostrar el procesu d'igua de productos tradicionales del país y les güertes de dellos arguyosos asturianos.

Falta-y tiempu pa ser perfectu y la mistura d'asturianu y castellanu ye difícil d'entender. Sicasí ye pertinente dai la norabona a Sport and News y la TPA pol xiru dau a la franxa con esti novedosu espaciu, que tien como únicu protagonista a daqué tan nuestru como'l campu asturianu.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Es bastante irregular, lo mismo marca un 14 que un 2. Pola es fantástico pero el programa tiene fallos técnicos imperdonables en una autonómica. Audios inaudibles, movimientos de cámara sin sentido, secciones muy pobres, un copresentador que sobra...Pola mantiene la atención del espectador de manera natural pero el peso del programa no puede recaer en 15 minutos de un tipo regando la tierra.
La idea es muy buena y es un programa necesario en la tele asturiana pero deberían de limar, al menos, las cuestiones técnicas.

Iván Llera dijo...

Gracias por tu comentario ;)

La verdad es que no lo he seguido con tanta atención. En lo que más me he detenido ha sido en lo del audio. Toda la razón: hay partes que no se oyen bien y cambios brucos en el volumen por problemas con los micrófonos.

Yo al copresentador lo veo bien, fíjate :)

A ver si van corrigiendo todos esos detalles. Démosle una oportunidad ;)

Julio Alberto Acebal Hevia (Les Arriondes) dijo...

Ya yé hora que los asturianos tengamos un programa tan sencillo, tan ameno, en el que se nos enseña muches coses que conocemos de vista y que no tenemos ni puñetera idea de como se facen o se facian en nuestra Asturies. FELICIDADES a POLA, a LAUDE, y a tola que que xente que colabora.

Iván Llera Huerta dijo...

Gracies Julio ;) Toi totalmente d'alcuerdu contigo. Ye un gran programa, mui necesariu nuna televisión pública como la TPA. ¡Que seyan más y munchos más!

¡Un saludín!

Publicar un comentario

  • Twitter
  • Twitter
  • Vimeo
  • Google
  • LinkedIn
  • Tumblr
  • Tumblr

Colaborando con:

Últimos comentarios

Seguidores

Lo último

Diseñado por Iván Llera empleando la tecnología Blogger